wiii

jaha fan de börjar bli rätt trist att skriva blogg, varför ska man göra de igentligen..så folk kan snoka o sitt liv? dom människor som e vääärda att få veta nått om ens liv finns väl i det o vet väl vad som försigår ändå? dom som inte e  finns i ens liv o inte vet varför ska dom veta?? hmm, aja sitter hemma hos s och har städat lite, de va dom vrda tycker jag efter allt dom hjälp till i flytten !


aja ledig imorn med, så sjukt skönt för dessa veckor har varit dom jobbigaste i mitt liv, tror inte jag sovit mer än högst 5h per natt o farit runt heela tiden från morgom till kvll, och vad som tog musten ut mig var väl ändå dagiset eller jag mena jobbet fredag,lördag...de fick bägarn att rinna över....


nu ska jag,brutus och tindra lägga oss i sängen o vila lite innan jag ska stlla mig en timma på löpbandet o fucka ur...jag har sååååååå mycket vrede i kroppen som blir  till adrenalin så jag kommer kunna springa tills jag svimmar!!



jag vill jag vill jag villl nununununn åre oooooo åååååååkaaaaaaaaaa.....fast e sugen på att åka lagg ist




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0