Forza Inter

härligt inter säger jag, tungt..j

aja kan väl inte påstå att allt e så bra jus nu. känner att jag inte har allt för tillfälligt sitter i soffan med tindra o glor hemma hos simon ingen e här o vi vet inte riktigt va vi ska ta oss till. benz går o fixar med allt möjligt de kryper i dom långa benen på´n han har blivigt så oootroligt klumpig tror inte de e några kroppsdelar som samarbetar med varann snacka om valpig.På torsdag börjar vi på kursen och hoppas de går super, han e så himla lättlärd o hoppas han kommer tycka att det är skoj. kanske drar upp till stugan nått snart får se , pappas kusin ville så gärna börja spåra med brutus uppe i norrland hon e med i hemvrnet o trixar mycket ed sina voffar med sökning o grejjer jte duktig.  de tror jag skulle va toppen för bamsebrutus faktiskt.


Ah just ja Benzoo har lärt  sig simma också de går undan o de finns inte riktigt nån styrteknik så man får fånga upp honom i farten o de bär av åt fel håll han e som en liten motorbåt. sötast i världen iallafall.


nepp nu ska jag försöka vila..


hoppas du inte lider mer nu li himmeln lilla söta farmor...<3


ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0