jahajjjaajajajajaja..

jaha redan fredag denna vecka har verkligen gått jättefort igår kastrerades lilla banzon och tindra åkte på att opereras också, tog bort spiken hon hade iknät, så jag fick hem två trattar, mankan inte annat än skratta åt dom, men dom slipper trattisarna iallafall när man e hemma stackarna hah..

o bokat massa tider har jag gjort i sthlm o s-tälje, kunde inte hålla mig..jag som skulle låta mitt hår och naglar va över sommaren,  ikke ikke! men kan bli så ibland men de e ju bara en liten´del av vad som händer.

aja nu ska jag snarrt skutta iväg till jobbet en sväng sen ikväll är de maskinen på safiren får se om man drar dit ska ju öppna p jobbet imorn så måste ju va pigg. får bli en alkoholfri runda isånnafall är ju bara onödiga kalorier ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0